Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Semineri

Yorumlar

4.33
(145)

Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Semineri

₺360,00

Pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler, bir organizasyonun veya markanın hedef kitleye mesajlarını iletmek, marka imajını oluşturmak ve sürdürmek, ilişkileri yönetmek ve genel olarak kurumsal iletişim stratejilerini yönlendirmek için kullanılan iki ayrı disiplindir.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Hemen Başla
  • Edevletten Transkriptli Sertifika
  • Tüm Cihazlardan 7/24 Erişim

Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler
Semineri

Pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler, bir organizasyonun veya markanın hedef kitleye mesajlarını iletmek, marka imajını oluşturmak ve sürdürmek, ilişkileri yönetmek ve genel olarak kurumsal iletişim stratejilerini yönlendirmek için kullanılan iki ayrı disiplindir. Her ikisi de birbirini tamamlayıcı şekilde çalışır ve organizasyonun hedeflerine ulaşmasına yardımcı olur. 

Pazarlama iletişimi, marka, ürün veya hizmetin tanıtımını ve pazarlama hedeflerini desteklemek için iletişim stratejileri kullanır. Pazarlama iletişimi araçları arasında reklam, promosyonlar, satış teşvikleri, doğrudan pazarlama, dijital pazarlama, etkinlikler ve sponsorluklar yer alır. Pazarlama iletişimi, ürün veya hizmetin özelliklerini, faydalarını, hedef kitleye ulaşma yollarını ve pazarlama mesajlarını belirler. 

Halkla ilişkiler, bir organizasyonun veya markanın hedef kitleyle sağlıklı ilişkiler kurmasını ve sürdürmesini hedefler. Halkla ilişkiler, medya ilişkileri, basın bültenleri, medya takibi, etkinlikler, kriz iletişimi ve kurumsal sosyal sorumluluk gibi araçları kullanır. Halkla ilişkiler, olumlu bir itibar oluşturmayı, marka imajını korumayı, kamusal ilişkileri yönetmeyi ve toplumla etkileşimi sağlamayı amaçlar. 

Pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler arasındaki bazı farklar şunlardır: 

  • Odak: Pazarlama iletişimi, pazarlama hedeflerini desteklemek ve ürün veya hizmetin satışını artırmak için odaklanırken, halkla ilişkiler, organizasyonun genel itibarını yönetmek ve sürdürmek için odaklanır. 
  • İletişim Hedefleri: Pazarlama iletişimi, tüketicilere markanın değerini ve ürünün faydalarını iletmeyi hedeflerken, halkla ilişkiler, medya ve hedef kitleyle olumlu ilişkiler kurmayı ve organizasyonun hedeflerini anlatmayı hedefler.

Pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler, birlikte çalışarak organizasyonun hedeflerine ulaşmasına ve başarılı bir kurumsal iletişim stratejisi oluşturmasına yardımcı olur. Her ikisi de marka bilinirliğini artırır, itibarı güçlendirir ve müşteri ilişkilerini geliştirir.

  • Seminer Eğitimleri bant kaydıdır ve ortalama 25/250 dakika arasında sürmektedir. (Ortalama süre verilmiştir ve program süresi daha kısa veya daha uzun olabilmektedir.)
  • Kayıt olduktan sonra sms ile gelen bilgileriniz ile sisteme giriş yaparak eğitimleri izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Sertifikanız eğitimin tamamlandıktan hemen sonra ilk 48 saat içerisinde e-Devlet sistemine aktarılacaktır.
  • Seminer sonunda sınav, ödev veya bitirme testi yoktur.
  • Seçmek istediğiniz seminer/seminerleri seçerek eğitimlere kayıt olabilirsiniz.
  • Seminer seçimlerini esnasında lütfen hatasız ödeme işleminizi tamamlayınız. (Sistem açılışından sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.)
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Sertifikanız Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir olarak sunulacak ve görüntülenecektir.
  • Program sonunda elde edeceğiniz sertifikalarınız ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Bu programlar destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır, gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikaları öz geçmişinize ekleyerek kullanabilir ve öz geçmişinizi nitelikli hale getirebilirsiniz.
  • Seminer programları kişilerin ilgilendiği alanlara özel hazırlanmakta olup bu programlarla kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Site içerisindeki "Eğitime katıl" butonuyla sepetinize ekleyip sistem yönlendirmesini takip ederek eğitimlere katılabilirsiniz, ödeme işleminizi banka/kredi kartı ile veya havale eft yöntemiyle tamamlayabilirsiniz.
  • Ödemenizi kredi kartı ile yaparsanız sisteminiz otomatik olarak 60-120 saniye içerisinde öğrenci numaranızı oluşturularak sms olarak giriş bilgilerinizi size iletecektir, Eft/Havale ödemeleri mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün, mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır.
  • Sistem aşamalarını Öğrenci Paneliniz üzerinden görüntüleyebilirsiniz ve ayrıca SMS olarak tüm bilgilendirmeler tarafınıza ulaşacaktır.
  • Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi onaylı sertifika elde edebileceğiniz bir kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitime Kayıt olduktan hemen sonra kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Sertifika, eğitiminiz ve sınavlarınız başarı ile bittikten 72 saat sonra edevletinize işlenmekte SMS olarak bilgi gönderilmektedir.
  • Seminer programlarının sonunda sınav veya ödev bulunmamaktadır.
  • Kayıt olduğunuz programı bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır.
  • Seminer programları kısa süreli temel eğitimlerdir.
  • Seminer Sertifikaları e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler.
  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu seminer eğitimine herkes başvurabilir.

Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

SAYEM NE YAPIYOR ?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler SAYEM'de!