Kriz ve Risk İletişimi

Yorumlar

4.56
(185)

Kriz ve Risk İletişimi

₺360,00

Kriz ve risk iletişimi, şirketin itibarını korumak, güvenilirlik sağlamak ve olumsuz etkileri en aza indirmek için önemlidir. 

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Hemen Başla
  • Edevletten Transkriptli Sertifika
  • Tüm Cihazlardan 7/24 Erişim


Kriz ve Risk İletişimi
Semineri

Kriz ve risk iletişimi, bir kuruluşun beklenmedik olaylar, krizler veya risklerle karşılaştığında paydaşlarına doğru ve etkili bir şekilde bilgi iletmeyi amaçlayan iletişim sürecidir. Krizler veya riskler, bir şirketin itibarını, operasyonlarını ve ilişkilerini etkileyebilecek durumlar olabilir. Bu nedenle, kriz ve risk iletişimi, şirketin itibarını korumak, güvenilirlik sağlamak ve olumsuz etkileri en aza indirmek için önemlidir. 

Kriz ve risk iletişimi, aşağıdaki temel ilkeleri içerir: 

Hızlı ve Gerçek Zamanlı İletişim: Kriz veya risk durumunda, iletişim hızlı bir şekilde gerçekleşmelidir. Paydaşlar, güncel ve doğru bilgiye erişmek isterler. Kriz veya riskle ilgili önemli bilgiler hızlı bir şekilde paydaşlara iletilmelidir. 

  • Şeffaflık ve Doğruluk: Kriz ve risk iletişimi, şirketin şeffaflık ve doğruluk prensipleri doğrultusunda yapılmalıdır. Doğru bilgiler verilmeli, spekülasyon ve yanlış bilgilere yer verilmemelidir. Yanlış bilgi veya eksik bilgi vermek, güven kaybına yol açabilir. 

  • Empati ve İnsan Odaklılık: Kriz veya risk durumlarında, paydaşların duygusal ve pratik ihtiyaçlarına duyarlı olunmalıdır. İletişim, paydaşların endişelerini anlamak, empati göstermek ve ihtiyaçlarına cevap vermek üzerine odaklanmalıdır. 

  • İletişim Kanallarının Çeşitliliği: Kriz ve risk iletişiminde, farklı iletişim kanallarının kullanılması önemlidir. Basın açıklamaları, sosyal medya, web sitesi, e-posta bültenleri, telefon görüşmeleri gibi çeşitli kanallar aracılığıyla paydaşlarla etkileşim kurulmalıdır. 

Kriz ve risk iletişimi, şirketin itibarını ve ilişkilerini koruma konusunda kritik bir rol oynar. Etkili bir kriz ve risk iletişimi stratejisi, şirketin güvenilirlik ve saygınlığını sürdürmesine yardımcı olur ve olumsuz etkileri minimize eder.

  • Seminer Eğitimleri bant kaydıdır ve ortalama 25/250 dakika arasında sürmektedir. (Ortalama süre verilmiştir ve program süresi daha kısa veya daha uzun olabilmektedir.)
  • Kayıt olduktan sonra sms ile gelen bilgileriniz ile sisteme giriş yaparak eğitimleri izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Sertifikanız eğitimin tamamlandıktan hemen sonra ilk 48 saat içerisinde e-Devlet sistemine aktarılacaktır.
  • Seminer sonunda sınav, ödev veya bitirme testi yoktur.
  • Seçmek istediğiniz seminer/seminerleri seçerek eğitimlere kayıt olabilirsiniz.
  • Seminer seçimlerini esnasında lütfen hatasız ödeme işleminizi tamamlayınız. (Sistem açılışından sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.)
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Sertifikanız Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir olarak sunulacak ve görüntülenecektir.
  • Program sonunda elde edeceğiniz sertifikalarınız ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Bu programlar destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır, gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikaları öz geçmişinize ekleyerek kullanabilir ve öz geçmişinizi nitelikli hale getirebilirsiniz.
  • Seminer programları kişilerin ilgilendiği alanlara özel hazırlanmakta olup bu programlarla kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Site içerisindeki "Eğitime katıl" butonuyla sepetinize ekleyip sistem yönlendirmesini takip ederek eğitimlere katılabilirsiniz, ödeme işleminizi banka/kredi kartı ile veya havale eft yöntemiyle tamamlayabilirsiniz.
  • Ödemenizi kredi kartı ile yaparsanız sisteminiz otomatik olarak 60-120 saniye içerisinde öğrenci numaranızı oluşturularak sms olarak giriş bilgilerinizi size iletecektir, Eft/Havale ödemeleri mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün, mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır.
  • Sistem aşamalarını Öğrenci Paneliniz üzerinden görüntüleyebilirsiniz ve ayrıca SMS olarak tüm bilgilendirmeler tarafınıza ulaşacaktır.
  • Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi onaylı sertifika elde edebileceğiniz bir kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitime Kayıt olduktan hemen sonra kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Sertifika, eğitiminiz ve sınavlarınız başarı ile bittikten 72 saat sonra edevletinize işlenmekte SMS olarak bilgi gönderilmektedir.
  • Seminer programlarının sonunda sınav veya ödev bulunmamaktadır.
  • Kayıt olduğunuz programı bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır.
  • Seminer programları kısa süreli temel eğitimlerdir.
  • Seminer Sertifikaları e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler.
  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu seminer eğitimine herkes başvurabilir.

Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

SAYEM NE YAPIYOR ?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler SAYEM'de!