Müşteri Deneyimi Yönetimi

Yorumlar

4.57
(182)

Müşteri Deneyimi Yönetimi

₺360,00

Bir işletmenin müşterileriyle tüm etkileşim noktalarında olumlu ve tatmin edici deneyimler sağlamayı hedefleyen bir strateji ve süreçler bütünüdür.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Hemen Başla
  • Edevletten Transkriptli Sertifika
  • Tüm Cihazlardan 7/24 Erişim


Müşteri Deneyimi Yönetimi
Semineri

Müşteri Deneyimi Yönetimi (MDY), bir işletmenin müşterileriyle tüm etkileşim noktalarında olumlu ve tatmin edici deneyimler sağlamayı hedefleyen bir strateji ve süreçler bütünüdür. MDY, müşterinin işletmeyle olan tüm temas noktalarında memnuniyetini ve bağlılığını artırmayı amaçlar. 

Müşteri Deneyimi Yönetimi'nin temel unsurları şunlardır: 

  • Müşteri Odaklılık: MDY, müşterilerin ihtiyaçlarına ve beklentilerine odaklanmayı ve bu ihtiyaçları karşılamayı hedefler. Müşterilerin isteklerini anlamak, onlara kişiselleştirilmiş çözümler sunmak ve onları önemseyen bir işletme olduğunu hissettirmek önemlidir. 

  • Müşteri Yolculuğu Haritası: İşletmeler, müşterilerin yolculuklarını anlamak ve müşterilerin işletmeyle olan her etkileşimini değerlendirmek için müşteri yolculuğu haritaları oluştururlar. Bu haritalar, müşterinin ilk temasından satın alma işlemine, hizmet sonrası destekten müşteri geri bildirimine kadar tüm aşamaları kapsar. 

  • Kişiselleştirme: Müşteri Deneyimi Yönetimi, müşterilere kişiselleştirilmiş deneyimler sunmayı hedefler. Müşterilerin tercihlerini, demografik bilgilerini ve geçmiş etkileşimlerini kullanarak müşteriye özel teklifler, öneriler ve iletişim sağlamak, müşteri memnuniyetini artırır. 

  • Kanal Uyumlu Olmak: Müşterilerin çeşitli kanallar aracılığıyla işletmeyle etkileşimde bulunabileceği bir dönemde, işletmelerin kanallar arası uyumu sağlaması önemlidir. Müşteri Deneyimi Yönetimi, tüm kanallarda tutarlı bir deneyim sunmayı ve müşterinin tercih ettiği kanal üzerinden sorunsuz bir şekilde iletişim kurmayı amaçlar. 

Müşteri Deneyimi Yönetimi'nin işletmelere sağladığı faydalar arasında müşteri bağlılığının artması, tekrar satışların ve müşteri referanslarının artması, müşteri memnuniyetinin yükselmesi ve rekabet avantajının sağlanması bulunur. İyi bir Müşteri Deneyimi Yönetimi stratejisi, işletmenin müşteri odaklı bir kültür oluşturmasına ve müşterilerle uzun vadeli ilişkiler kurmasına yardımcı olur.

  • Seminer Eğitimleri bant kaydıdır ve ortalama 25/250 dakika arasında sürmektedir. (Ortalama süre verilmiştir ve program süresi daha kısa veya daha uzun olabilmektedir.)
  • Kayıt olduktan sonra sms ile gelen bilgileriniz ile sisteme giriş yaparak eğitimleri izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Sertifikanız eğitimin tamamlandıktan hemen sonra ilk 48 saat içerisinde e-Devlet sistemine aktarılacaktır.
  • Seminer sonunda sınav, ödev veya bitirme testi yoktur.
  • Seçmek istediğiniz seminer/seminerleri seçerek eğitimlere kayıt olabilirsiniz.
  • Seminer seçimlerini esnasında lütfen hatasız ödeme işleminizi tamamlayınız. (Sistem açılışından sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.)
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Sertifikanız Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir olarak sunulacak ve görüntülenecektir.
  • Program sonunda elde edeceğiniz sertifikalarınız ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Bu programlar destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır, gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikaları öz geçmişinize ekleyerek kullanabilir ve öz geçmişinizi nitelikli hale getirebilirsiniz.
  • Seminer programları kişilerin ilgilendiği alanlara özel hazırlanmakta olup bu programlarla kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Site içerisindeki "Eğitime katıl" butonuyla sepetinize ekleyip sistem yönlendirmesini takip ederek eğitimlere katılabilirsiniz, ödeme işleminizi banka/kredi kartı ile veya havale eft yöntemiyle tamamlayabilirsiniz.
  • Ödemenizi kredi kartı ile yaparsanız sisteminiz otomatik olarak 60-120 saniye içerisinde öğrenci numaranızı oluşturularak sms olarak giriş bilgilerinizi size iletecektir, Eft/Havale ödemeleri mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün, mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır.
  • Sistem aşamalarını Öğrenci Paneliniz üzerinden görüntüleyebilirsiniz ve ayrıca SMS olarak tüm bilgilendirmeler tarafınıza ulaşacaktır.
  • Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi onaylı sertifika elde edebileceğiniz bir kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitime Kayıt olduktan hemen sonra kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Sertifika, eğitiminiz ve sınavlarınız başarı ile bittikten 72 saat sonra edevletinize işlenmekte SMS olarak bilgi gönderilmektedir.
  • Seminer programlarının sonunda sınav veya ödev bulunmamaktadır.
  • Kayıt olduğunuz programı bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır.
  • Seminer programları kısa süreli temel eğitimlerdir.
  • Seminer Sertifikaları e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler.
  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu seminer eğitimine herkes başvurabilir.

Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

SAYEM NE YAPIYOR ?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler SAYEM'de!