Turizm İletişimi ve Markalaşma

Yorumlar

4.39
(109)

Turizm İletişimi ve Markalaşma

₺360,00

Turizm iletişimi, turizm sektöründeki organizasyonların hedef kitleleriyle iletişim kurmak, turistik ürün ve hizmetlerini tanıtmak, imajlarını oluşturmak ve sürdürmek için kullandığı iletişim stratejilerini içerir.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Hemen Başla
  • Edevletten Transkriptli Sertifika
  • Tüm Cihazlardan 7/24 Erişim


Turizm İletişimi ve Markalaşma Semineri

Turizm iletişimi, turizm sektöründeki organizasyonların hedef kitleleriyle iletişim kurmak, turistik ürün ve hizmetlerini tanıtmak, imajlarını oluşturmak ve sürdürmek için kullandığı iletişim stratejilerini içerir. Turizm iletişimi, destinasyonların, turizm şirketlerinin, otellerin, seyahat acentelerinin ve diğer turizm işletmelerinin hedef kitleleriyle etkileşimde bulunmalarını, turistlerin ilgisini çekmelerini ve turizm faaliyetlerini tanıtmalarını sağlar.
Turizm iletişimi ve markalaşma stratejileri, aşağıdaki unsurları içerebilir:

Hedef Kitle Belirleme:

Turizm iletişimi başarılı olmak için hedef kitlelerin belirlenmesi önemlidir. Bu, demografik, psikografik ve davranışsal özelliklere dayalı olarak belirli bir turist segmentini hedeflemeyi içerir. 
İmaj ve Marka Oluşturma:

Turizm sektöründe, destinasyonlar veya turizm işletmeleri kendilerini benzersiz ve çekici kılmak için imaj ve marka oluşturma çalışmaları yapar.
Pazarlama İletişimi:

Turizm sektöründe pazarlama iletişimi, turistik ürün ve hizmetlerin tanıtımını, reklamını, halkla ilişkilerini ve satış faaliyetlerini içerir. Bu, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla hedef kitlelere ulaşmayı ve onları harekete geçirmeyi hedefler.
Hikaye Anlatımı:

Turizm iletişimi, hikaye anlatımı üzerine odaklanabilir. Turistik destinasyonlar veya işletmeler, hedef kitlelere ilgi çekici hikayeler anlatarak kendilerini tanıtabilirler. 
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama:

Sosyal medya ve dijital pazarlama, turizm sektöründe önemli bir iletişim ve markalaşma aracıdır. Turizm işletmeleri, sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitleleriyle etkileşim kurabilir, ilgi çekici içerikler paylaşabilir ve marka imajını güçlendirebilir. 
Halkla İlişkiler ve Kriz İletişimi:

Turizm işletmeleri, halkla ilişkiler stratejileri kullanarak olumlu bir imaj oluşturabilir ve ilişkilerini güçlendirebilir. Ayrıca, kriz durumlarında etkili kriz iletişimi stratejileri kullanarak itibarlarını koruyabilirler. Kriz durumlarında doğru ve zamanında iletişim, turistlerin güvenini kazanmayı sağlar.

  • Seminer Eğitimleri bant kaydıdır ve ortalama 25/250 dakika arasında sürmektedir. (Ortalama süre verilmiştir ve program süresi daha kısa veya daha uzun olabilmektedir.)
  • Kayıt olduktan sonra sms ile gelen bilgileriniz ile sisteme giriş yaparak eğitimleri izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Sertifikanız eğitimin tamamlandıktan hemen sonra ilk 48 saat içerisinde e-Devlet sistemine aktarılacaktır.
  • Seminer sonunda sınav, ödev veya bitirme testi yoktur.
  • Seçmek istediğiniz seminer/seminerleri seçerek eğitimlere kayıt olabilirsiniz.
  • Seminer seçimlerini esnasında lütfen hatasız ödeme işleminizi tamamlayınız. (Sistem açılışından sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.)
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Sertifikanız Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir olarak sunulacak ve görüntülenecektir.
  • Program sonunda elde edeceğiniz sertifikalarınız ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Bu programlar destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır, gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikaları öz geçmişinize ekleyerek kullanabilir ve öz geçmişinizi nitelikli hale getirebilirsiniz.
  • Seminer programları kişilerin ilgilendiği alanlara özel hazırlanmakta olup bu programlarla kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Site içerisindeki "Eğitime katıl" butonuyla sepetinize ekleyip sistem yönlendirmesini takip ederek eğitimlere katılabilirsiniz, ödeme işleminizi banka/kredi kartı ile veya havale eft yöntemiyle tamamlayabilirsiniz.
  • Ödemenizi kredi kartı ile yaparsanız sisteminiz otomatik olarak 60-120 saniye içerisinde öğrenci numaranızı oluşturularak sms olarak giriş bilgilerinizi size iletecektir, Eft/Havale ödemeleri mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün, mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır.
  • Sistem aşamalarını Öğrenci Paneliniz üzerinden görüntüleyebilirsiniz ve ayrıca SMS olarak tüm bilgilendirmeler tarafınıza ulaşacaktır.
  • Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi onaylı sertifika elde edebileceğiniz bir kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitime Kayıt olduktan hemen sonra kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Sertifika, eğitiminiz ve sınavlarınız başarı ile bittikten 72 saat sonra edevletinize işlenmekte SMS olarak bilgi gönderilmektedir.
  • Seminer programlarının sonunda sınav veya ödev bulunmamaktadır.
  • Kayıt olduğunuz programı bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır.
  • Seminer programları kısa süreli temel eğitimlerdir.
  • Seminer Sertifikaları e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler.
  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu seminer eğitimine herkes başvurabilir.

Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

SAYEM NE YAPIYOR ?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler SAYEM'de!