Markanın Veraset Yoluyla İntikali

Yorumlar

4.59
(191)

Markanın Veraset Yoluyla İntikali

₺360,00

Markanın veraset yoluyla intikali, marka sahibinin vefat etmesi durumunda marka haklarının ve markanın devamının nasıl sağlanacağını ifade eder. Marka, sahibinin ölümüyle birlikte mirasçılara geçer ve marka haklarının intikali, ilgili ülkenin marka hukukuna ve miras hukukuna tabidir.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Hemen Başla
  • Edevletten Transkriptli Sertifika
  • Tüm Cihazlardan 7/24 Erişim


Markanın Veraset Yoluyla İntikali
Semineri

Markanın veraset yoluyla intikali, marka sahibinin vefat etmesi durumunda marka haklarının ve markanın devamının nasıl sağlanacağını ifade eder. Marka, sahibinin ölümüyle birlikte mirasçılara geçer ve marka haklarının intikali, ilgili ülkenin marka hukukuna ve miras hukukuna tabidir. İşte markanın veraset yoluyla intikali için genel olarak izlenen adımlar: 

  • Mirasçıların Belirlenmesi: Marka sahibinin ölümü durumunda, ilgili ülkenin miras hukukuna göre marka sahibinin mirasçıları belirlenir. Mirasçılar, marka haklarını devralacak kişilerdir. Mirasçılar, marka sahibinin varislerini veya belirli bir mirasçıyı içerebilir. Mirasçıların belirlenmesi, mirasçılar arasındaki yasal haklara ve miras paylaşımına göre değişebilir. 

  • Markanın Devir İşlemleri: Marka sahibinin ölümü durumunda, markanın devri ve intikali için ilgili mirasçılarla birlikte hareket edilir. Marka, mirasçılara geçtiğinde, markanın devri ve marka sahipliğinin resmi olarak mirasçılara aktarılması gerekebilir. Bu, markanın tescil belgesinin güncellenmesi, marka sicilinde değişiklik yapılması ve marka sahipliğinin mirasçılara resmi olarak kaydedilmesini içerebilir. 

Markanın veraset yoluyla intikali süreci karmaşık olabilir ve ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir. Bu nedenle, marka sahipleri, marka haklarının mirasçılara aktarılması ve markanın devamlılığının sağlanması için bir miras avukatı veya marka hukuku uzmanından destek almalıdır. Uzmanlar, mirasçıları marka hakları ve marka devri konusunda yönlendirecek ve gerekli hukuki işlemlerin tamamlanmasına yardımcı olacaklardır.

  • Seminer Eğitimleri bant kaydıdır ve ortalama 25/250 dakika arasında sürmektedir. (Ortalama süre verilmiştir ve program süresi daha kısa veya daha uzun olabilmektedir.)
  • Kayıt olduktan sonra sms ile gelen bilgileriniz ile sisteme giriş yaparak eğitimleri izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Sertifikanız eğitimin tamamlandıktan hemen sonra ilk 48 saat içerisinde e-Devlet sistemine aktarılacaktır.
  • Seminer sonunda sınav, ödev veya bitirme testi yoktur.
  • Seçmek istediğiniz seminer/seminerleri seçerek eğitimlere kayıt olabilirsiniz.
  • Seminer seçimlerini esnasında lütfen hatasız ödeme işleminizi tamamlayınız. (Sistem açılışından sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.)
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Sertifikanız Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir olarak sunulacak ve görüntülenecektir.
  • Program sonunda elde edeceğiniz sertifikalarınız ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Bu programlar destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır, gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikaları öz geçmişinize ekleyerek kullanabilir ve öz geçmişinizi nitelikli hale getirebilirsiniz.
  • Seminer programları kişilerin ilgilendiği alanlara özel hazırlanmakta olup bu programlarla kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz.
  • Site içerisindeki "Eğitime katıl" butonuyla sepetinize ekleyip sistem yönlendirmesini takip ederek eğitimlere katılabilirsiniz, ödeme işleminizi banka/kredi kartı ile veya havale eft yöntemiyle tamamlayabilirsiniz.
  • Ödemenizi kredi kartı ile yaparsanız sisteminiz otomatik olarak 60-120 saniye içerisinde öğrenci numaranızı oluşturularak sms olarak giriş bilgilerinizi size iletecektir, Eft/Havale ödemeleri mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün, mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır.
  • Sistem aşamalarını Öğrenci Paneliniz üzerinden görüntüleyebilirsiniz ve ayrıca SMS olarak tüm bilgilendirmeler tarafınıza ulaşacaktır.
  • Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi onaylı sertifika elde edebileceğiniz bir kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitime Kayıt olduktan hemen sonra kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Sertifika, eğitiminiz ve sınavlarınız başarı ile bittikten 72 saat sonra edevletinize işlenmekte SMS olarak bilgi gönderilmektedir.
  • Seminer programlarının sonunda sınav veya ödev bulunmamaktadır.
  • Kayıt olduğunuz programı bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır.
  • Seminer programları kısa süreli temel eğitimlerdir.
  • Seminer Sertifikaları e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler.
  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu seminer eğitimine herkes başvurabilir.

Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

SAYEM NE YAPIYOR ?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler SAYEM'de!